Korzystanie z platformu b2b.savel.pl

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

1. Czy od ceny którą widze będzie odliczony mój rabat?
Odp: Nie, ceny widoczne w naszej platformie są już cenami końcowymi, uwzględniającymi wszystkie rabaty klienta.

2. Czy mogę zamówić większą ilość produktów niż widoczne na stronie.
Odp: Widoczne na stronie ilości są faktycznymi stanami naszego magazynu. Platforma dopuszcza możliwość zamówienia większej ilości produktu niż aktualnie dostępna w naszym magazynie, wówczas wysłana i fakturowana ilość będzie korygowana do dostępnej. Będziemy się z Państwem kontaktowac w celu ustalenia szczegółów.

3. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Odp: Nie posiadamy minimum logistycznego, warunkującego realizacje zamóweinia.

4. Jakie są koszty transportu i czy są naliczane do każdego zamówienia.
Odp: Koszty dostawy wynoszą 12zł, nie zależnie od metody płatności. Zamówienia których wartość fakturowana przekracza 500zł wysyłamy GRATIS.

5. Czy będę widzieć swoje zamówienia po ponownym zalogowaniu.
Odp: Tak, każdy użytkownik po zalogowaniu ma dostep do historii zamówień oraz możliwość pobrania faktur końcowych.

6. Czy mogę na bieżąco śledzić status mojego zamówienia.
Odp: Tak, status zamówienia zmienia się automatycznie, dodatkowo na zdeklarowany adres email, na bieżąco będa wysyłane statusy.

7. Czy możliwe jest założenie kilku kont/użytkowników dla jednego kontrachenta.
Odp: Tak, w takim przypadku prosimy o kontakt w celu założenia dodatkowego użytkownika.

8. Czy możliwe jest utworzenie kilku odbiorców dla jednego nabywcy (kilka oddziałów, faktura na 1 firmę)
Odp: Tak

;
© SolEx B2B